Finansowanie

Zdajemy sobie sprawę, że zakup mieszkania to tak samo proces ekscytujący, jak i stresujący. Chcąc choć trochę ułatwić Wam formalności związane z uzyskaniem kredytu, proponujemy profesjonalne doradztwo. Współpracujemy z najlepszymi ekspertami z branży finansowej ,którzy będą dla Was wsparciem od momentu przedstawienia oferty, aż do chwili wypłacenia środków. Dzięki pomocy doradców, którzy są specjalistami w zakresie kredytów oraz pożyczek hipotecznych, macie szansę otrzymać ofertę spełniającą w jak największym stopniu Wasze oczekiwania i pomoże zrealizować marzenia. Doradztwo konsultantów finansowych nie wymaga żadnych opłat ani prowizji.

Mieszkanie z gwarancją najmu

Bardzo często mówi się, że mieszkanie to najlepsza inwestycja. My też jesteśmy o tym przekonani i właśnie dlatego proponujemy Wam nabycie mieszkania z gwarancją najmu. W tej ofercie zapewniamy czynsz najmu przez 5 lat. To naszym zadaniem jest poszukanie najemcy oraz dopełnienie wszystkich formalności. Wy zyskujecie: czas, komfort, bezpieczeństwo oraz kilkuletni zysk. Zachęcamy do skontaktowania się z działem sprzedaży. Nasi pracownicy przedstawią Wam wszystkie szczegóły związane z ofertą. Zapraszamy również do odwiedzenia galerii, gdzie znajdziecie zdjęcia z zaaranżowanych mieszkań. Zobacz także mieszkanie

Wymień stare na nowe

Niekończące się remonty, problemy z instalacją zarówno gazową, jak i elektryczną czy zbyt mała ilość miejsc parkingowych – te problemy z pewnością zna każdy, kto mieszka w wysłużonym mieszkaniu. Wiele osób marzenia o nowym „M” odkłada ze względu na finanse oraz ogrom formalności. Chcąc Wam to ułatwić, przygotowaliśmy specjalną propozycję „Stare na nowe”. Dzięki tej ofercie możecie wymienić stare mieszkanie na całkiem nowe i komfortowe. Jakie są korzyści tego programu?

  • BEZPŁATNA wycena starego mieszkania,
  • ATRAKCYJNA oferta na odkup starego mieszkania,
  • SPECJALNA oferta na nowe mieszkanie,
  • Wkładem własnym przy zakupie nowego mieszkania jest kotwa wykupu starego,
  • zwolnienie z podatku PCC od zakupu nieruchomości.

Krok po kroku

Zakup mieszkania to jeden z najważniejszych i najpiękniejszych momentów w życiu. Zanim spełnimy marzenia, musimy jednak spełnić odpowiednie… warunki. Warto zapoznać się ze szczegółami zawiłych formalności i dokładnie sprawdzić, jak, krok po kroku, wygląda ta skomplikowana procedura.

Mieszkania

Krok 1 / Wybór mieszkania

Krok pierwszy i najważniejszy. Od tego zależy bezpieczeństwo i komfort naszego życia przez następne lata, dlatego należy bardzo dobrze to przemyśleć. Pod uwagę należy wziąć takie czynniki, jak: cena, rozkład, metraż, odległość od centrum, odległość do miejsca pracy, przedszkola, szkoły itp.

Krok 2 / Umowa deweloperska

Zawierana jest w formie aktu notarialnego u notariusza. Koszty, które są z nią związana (m.in. opłatę sądową) strony ponoszą po połowie.

Według ustawy z dnia 16 września 2011 r. o ochronie praw nabywcy lokalu mieszkalnego lub domu jednorodzinnego umowa deweloperska to „umowa, na podstawie której deweloper zobowiązuje się do ustanowienia lub przeniesienia na nabywcę po zakończeniu przedsięwzięcia deweloperskiego prawa, o którym mowa w art. 1 (tj. prawa własności lokalu mieszkalnego lub prawa własności albo użytkowania wieczystego gruntu zabudowanego domem jednorodzinnym), a nabywca zobowiązuje się do spełnienia świadczenia pieniężnego na rzecz dewelopera na poczet ceny nabycia tego prawa."

USTAWA z dnia 16 września 2011 r. o ochronie praw nabywcy lokalu mieszkalnego lub domu jednorodzinnego określa:

  1. środki ochrony wpłat dokonywanych przez nabywcę;
  2. zasady i tryb zawierania umów deweloperskich;
  3. obowiązki przedkontraktowe dewelopera;
  4. treść umowy deweloperskiej;
  5. prawa i obowiązki stron umowy deweloperskiej;
  6. zasady postępowania ze środkami nabywcy w przypadku upadłości dewelopera.

Treść ustawy:

Zobacz treść ustawy

Krok 3 / Odbiór kluczy do mieszkania

Zanim odbierzemy klucze do naszego wymarzonego mieszkania, musi odbyć się odbiór techniczny. Odbiór poprzedzony jest uzyskaniem przez dewelopera decyzji udzielającej pozwolenie na użytkowanie budynku.

Krok 4 / Przeniesienie własności – akt notarialny końcowy

W tym przypadku wszystkie koszty związane ustanowieniem odrębnej własności lokalu i przeniesieniem prawa własności tego lokalu (w tym opłata sądowa) ponosi nabywca.

Kolejne kroki po zawarciu aktu notarialnego:

  • Przystąpienie do wspólnoty mieszkaniowej.
  • Wypełnienie deklaracji podatku od nieruchomości (Urząd Miasta ul. Jezuicka Wydział Podatków i Opłat Lokalnych - parter). Na zgłoszenie nieruchomości do opodatkowania jest 14 dni. Należy zabrać ze sobą akt notarialny.
  • Wypełnienie deklaracji podatku od użytkowania wieczystego (Urząd Miasta ul. Grudziądzka Wydział Mienia i Geodezji - parter). Na zgłoszenie nieruchomości do opodatkowania jest 14 dni. Należy zabrać ze sobą akt notarialny.
  • ENEA ul. Warmińskiego - przepisanie umowy. Powinniśmy zgłosić się do ENEA w ciągu 14 dni od podpisania aktu notarialnego. Należy zabrać ze sobą akt notarialny oraz protokół odbioru mieszkania.